Selasa

bunyi dari bilik air

saleha baru selesai memandikan kucing manjanya yang bernama diana naim. ritual sabtu itu diteruskan dengan anjingnya yang diberi nama bekas abu sufian. setelah kedua-duanya bersih maka giliran saleha pula menguruskan diri. susuk bergetah manis 14 itu berbogel ke kamarnya untuk mengambil tuala kerana pakaianya telah lenjun dan ditinggalkan dalam bilik air. ketika itu abu dan diana sedang berahi mengeringkan diri di hadapan kipas meja yang sengaja dipasang untuk mereka. ada jerawat yang perlu dipicit, jadi saleha mengambil masanya sebelum ke bilik air. gambar mamat hensem dikucup dan saleha berlari anak ke bilik air.

pili diputar. air pun mengalir. menghujani susuk bergetah yang bersedia untuk dibuihkan, diwangikan dan dikeringkan. dari bilik air saleha menekan butang play pada alat kawalan jauh yang terlekat pada dinding. stereo dari kamar makan mendendangkan lagu billie jean dan serentak itu saleha menari mengikut ritma iramanya. kepala pancuran jadi mimikan mikrofon saleha.

dari bershampoo ke kondisyener. dari pemutih ke pembersih jerawat. saleha berdansa sehingga ke trek terakhir album kakaknya. setelah itu badanya dikeringkan dengan tuala yang dibawanya tadi. tuala itu kemudian digulung membungkus rambutnya yang panjang. tinggal tubuhnya yang sekali lagi terbogel. saleha masuk semula ke kamarnya.

sebuah kisah yang berakhir ditutup rapat daun pintu kamar saleha.

kami dapat free show...

3 ulasan:

mike-L berkata...

aku dah kate,tulisan kau memang lucah dan berahi.haha

bagus

Nadya Mansor berkata...

hurmmm..

ik berkata...

rezeki jgn ditolak, maut jgn dicari
kes ni kategori rezeki
so
alhamdullilah