Khamis

YANG AKU TAK PENAH TULIS

dah lame ku belek-belek baru ku perasan. ade satu bende yang tak kene ngan blog ku nih. yang ku nampak tak same ngan blog2 orang lain. Aku x tulis pasal diri aku pon. ok lah, so ape nak bagitau nih. Aku tak hensem, tengok la gamba ku, manjang same je. Tu sebab ade satu tu je la yang bleh pakai sampai sampai la tah taun tak tau bile ade gamba elok sikit baru la bleh tuka. Aku boroi, umur da lanjut, pemalas, makan dan tido pon malas, manjang online dan becakap je keje ku. Ku suke kengkawan ngan pempuan sebab kengkadang ku pon cam pempuan. ku suke gak kawan ngan laki lembut sebab diorang ni cam klaka pon ade so, senang nak buat lawak ngan diorang. kalau dia x gelak, kite gelakkan dia. aku xde awek. Apelagi... muke dah, kawan dah, awek dah...

owh, aku x keje, xblaja, dok umah membe lak tu hari2. melepak dan melepet. Kengkadang ku ade aja kengkawan bende yang bukan2. Cita2 nak jadi mat cool. boleh lompat2 makan eskrim. tapi mak marah, dia kate nak aku jadi cikgu. Tapi aku kate "maaaak... ape la agaknye jadi kat anak murid angah tu nanti, antu ke pelesit?". Apak ku nak ku jadi engineer, keje kapal, sodok minyak, paling tak pon keje kerajaan, aku plak kate xnak aku x suke keje kalo xjadi bos. susah la diorang dapat anak cam ku nih. tapi kengkadang ade bagusnye gak. aku bleh g pasar dan jage budak.

lagi hmmm.... aku suke dengar lagu butter dan aku tak tau apsal ku suke tulis ayat ayat pendek. orang kate tu puisi tapi ku tak penah tempek memane. ku suke simpan je ayat-ayat pendek tuh. takde sape pon penah bace kecuali gagak. kantoi lak ngan die dalam bas arituh. barang sepah2. dia kate ku bagus bleh tulis banyak lagi. aku ye kan je. writing should be fun ku kate. ni fun la nie haha..

Tiada ulasan: