Khamis

deeba cakap : "ade aku kisah?"

1. Bekas kekasih saya adalah
antara guru terbaik

2. Saya sedang mendengar
bunyi aircond

3. Mungkin saya patut :
joging sebelum balik semban

4. Saya suka
perempuan

5. Sahabat-sahabat baik saya
ada di mana-mana

6. Saya tak paham
kenapa saya terlalu memahami

7. Saya kehilangan
kebolehan untuk setia

8. Ramai yang berkata
saya gila

9. Makna nama saya
menggambarkan saya secara semi-terbalik

10. Cinta itu adalah
modal menulis

11. Di suatu tempat, seseorang sedang
merindui saya

12. Saya akan cuba
jadi doktor sebab tulisan tangan dah sesuai sangat

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud
ketakutan

14. Telefon bimbit saya
recorder paling handy

15. Bila saya terjaga dari tidur
saya akan fikir logiknya saya mandi atau tidak

16. Saya paling meluat apabila
orang tak berakal buat keputusan bodoh

17. Pesta/Parti adalah
tempat yang banyak peluh dan kulit bersentuhan

18. Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah
arnab

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah
darjah dua

20. Hari ini
balik semban

21. Malam ini saya akan
berseni

22. Esok pula saya akan
tak sedar diri

23. Saya betul2 inginkan
sebuah kandang arnab

24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini
hensem

25. Pusat membeli-belah atau arked permainan
niether, bising, ramai orang

26. Makanan Barat atau Jepun
yang mana lebih murah, asalkan jangan kedai keling

27. Bilik yang terang atau gelap
gelap

28. Makanan segera adalah
untuk orang yang nak cepat

29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
bye..

Tiada ulasan: